Klachtenprocedure
Wanneer er onverhoopt toch klachten ontstaan, dan kunt u dit in eerste instantie oplossen met de leid(st)er op de groep.
Als er geen bevredigende oplossing wordt geboden of de klacht houdt desondanks aan, dan kunt u zich richten tot de directie.
- De ouder kan de klacht schriftelijk indienen
- Kinderopvang Beleef Natuurlijk zal de klacht zorgvuldig onderzoeken
- De ouder wordt door ons zoveel mogelijk op de hoogte gehouden van de voortgang van de behandeling
- De klacht, rekening houdend met de aard ervan, zo spoedig mogelijk wordt afgehandeld
- Kinderopvang Beleef Natuurlijk geeft de ouder een schriftelijke en met redenen omkleed oordeel op de klacht
- Eventuele maatregelen zullen binnen een maand zijn gerealiseerd.
Wij zijn voor zowel de individuele ouders als de oudercommissies aangesloten bij de landelijke geschillencommissie kinderopvang. Tevens kunt u te allen tijde met uw klacht terecht bij de geschillencommissie.
De Geschillencommissie Kinderopvang
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Tijdens kantooruren ook telefonisch bereikbaar op 070-3105310
www.degeschillencommissie.nl